Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос след смяна на турбо

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ами общо взето ми остава да се отвори турбината и да се видят лопатките на геометрията. Но аз психически ресурс за още едно сваляне и качване нямам, нямам и знанията да отварям турбото, така че някой ден като ми писне ще отида до сервиз.Мисля си, че ако беше от тях щеше да пренадува на 3000 оборота, но знае ли човек.. А за сега ще карам така май..

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от bsks Покажи съобщение
      Здравейте колеги. Колата е 156 2.4 136к.с., днес смених турбото и колата определено върви по-малко. Закачих я на комп и според мап сензора турбото си държи около 0.9 - 1 бара, което смятам че е нормално. Желаното количество въздух обаче е примерно 1300, а реалното е 700-800. Някакви идей ?? Забелязах че изхода на новото турбо е насочен малко по-нагоре от моето, и се наложи леко да повдигна и маркуча за въздух, при което сякаш се пречупи съвсем малко. Възможно ли е от там да става така?
      Не трябва ли да надува на 1.3-1.4 бара нормално турбото? 0.9-1 бар е ниско за дизел...
      Alfa Romeo Brera 2.4JTD 260 whp

      Alfa Romeo 147 Q2 1.9 JTDm 16V 273whp - EX

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от TheTorpedo Покажи съобщение
        Не трябва ли да надува на 1.3-1.4 бара нормално турбото? 0.9-1 бар е ниско за дизел...
        При 136к.с. трябва да е около 1-бар
        sigpic
        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
        147 JTDm 140-Малката манекенка
        GT- JTDm 150

        Comment

        Working...
        X